تاریخ امروز:
پنجشنبه - ۳ فروردین - ۱۳۹۶
ساعت :


استراتژی لوگو

بنیاد و پایه هر برند لوگوی آن است، وب سایت، بسته بندی و تمام پکیج های تبلیغاتی شما باید حاوی همان لوگو باشد تا مشتریانتان با آن ارتباط برقرار کنند. 

استراتژی - لوگو:

استراتژی برند شما این است که چگونه، چطوری، کجا، کِی و با چه کسانی میخواهید ارتباط برقرار کنید و پیام برند خود را اعلام کنید

محل و جایگاه تبلیغات شما ، کانال های توزیع ، و نحوه برقراری ارتباط بصری و شفاهی شما جزئی از استراتژی برند شماست.

استوار و ثابت بودن یک لوگو منجر به داشتن یک برند قوی می شود، بدین معنی که این ارزش افزوده در محصولات و خدمات کسب و کار به شما اجازه می دهد تا برای برند خود زمان و انرژی بیشتری صرف کنید تا مانند محصولات و خدمات مشابه و بدون برند نباشید، روشنترین مثال برای درک بیشتر این موضوع، یک شرکت بزرگ مانند اپل است و یک شرکت بدون برند خاص، چون اپل دارای استراتژی و لوگوی استوار و ثابت است، می تواند ارزش های زیادی را به محصولاتش اضافه کند و در نتیجه مشتریانش بابت آن پول بیشتری پرداخت کنند. همینطور لوگو یا آرم تجاری باعث می شود که مشتریان و مردم به یک درک ارزشی و احساسی نسبت به برند برسند.

بطور مثال نایک (nike) فقط امکانات منحصر بفرد در مجموعه محصولات ورزشی مهم نبوده است. برای لوگوی خود یک نمادی خاص در نظر گرفته است و تمامی محصولاتش را با آن لوکو می پوشاند و امیدوار است مشتریانش با دیدن آن در محصولات ورزشی اش، احساسات خوشایندی داشته باشند.

سخن روز

انسانها به ندرت موفق می شوند مگر اینکه از کاری که انجام می دهند، لذت ببرند.

(دیل کارنگی)

حمایت کننده ها